TVÅ Gäsbloggare?!

Hej, jag heter Tim Jonsson, med stort T och J, jag är 14 år, har en liten katt... Nää, skoja bara, så retard är jag inte, det där skiter väl ni i, eller hur? Vad som är viktigt är att jag gästbloggar för Emma medans hon är i Jönköping, på Ullared (?), med sina kära ank-vänner Emma och Frida Rautiainen. Kan bli så att jag fortsätter gästblogga här lite titt som tätt, men det beror på om ni tycker om mig eller inte, hehehehehehe... Om ni faktiskt vill veta lite om mig så tänker jag berätta lite sånt nu, och jag följer min käre kollegas goda exempel och säger att om ni inte vill veta något om mig så kan ni sluta läsa nu, Tjaro!
Jag heter alltså Tim, är 14 år, otroligt positiv, och bor på samma inne-ställe som Emma och Emma, fast vissa helger och lov bor jag hos min mamma, i Skellefteå. Jag ÄLSKAR fotboll, och om 10 år kommer ni med all säkerhet att få läsa mina rader om den fantastiska sporten i nån stor svensk tidning  Jag är otroligt lång (1,70, passa er), biffig, och snygg. Och om ni gick på det där är ni dumma i huvudet :)
Vad jag ska skriva om här är HELT upp till er, om det nu blir så att jag fortsätter skriva! Så kommentera gärna och skriv vad ni vill höra talas om, eller så kan ni bara skriva att jag suger, om ni vill! Nu känner jag att det blev för mycket text, så nu ska jag kötta sönder min familj i tennis istället för att plåga er ännu mer! Ha det så braaa!
Orka vara snygg när man är snäll!
Orka vara snygg när man är snäll! (Kunde inte vrida bilden...)

Mina kommentarer
Postat av: Anonym

JAG TYCKER DU SKA SKRIVA OM KEBAB?!?!?!?!??!?!?!?!

2011-07-19 @ 19:59:31
Postat av: Enya♥

Va med i dagens blogg! :D



Roligt inlägg!

2011-07-20 @ 09:35:51
URL: http://blueginger.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

haha tack :D

2011-07-20 @ 18:36:52
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Enya♥

Sv; ne eller hur! :D

2011-07-20 @ 18:45:21
URL: http://blueginger.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Här kommenterar du inlägget!:

Vad heter du?
Klicka här om du kommer tillbaka

Din e-post (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0