Fredag den tjugoanda juli tvåtusentio

Heeeej, klockan är en minut över tolv och det är fredag vilket innebär jag jag Emma Rautiaien ska gästblogga!
Kult va?
Jajajjajajaj, i veckan har jag hunnit med mycket mer an va ni kan tänkas ana er?! jag har kollat på harry potter och dödsrelikerna del två. Vilket enligt mig var en av de bästa harry prutter filmerna ! Den var grym jag kollade i 3D villken innebär att man hade sånna där oerhört snygga glasögon, ett problem var att innan filmen hade börjat så satte jag mitt fettiga fingret på glaset... duktigt emma.. så det var en fett fläck på glasögasts glas hela filmen! Och nu tänker ni "men varför tog du inte bort den" jo jag kan berätta att jag inte hade en bomulls tröja på mig så det gick inte att få bort den där bajs fläcken...
Sen i måndags drog min syster, jag , lade och min mamma till Vingåker, Jönköping, Ullared och nyköping. Det var f1 nice! Fast bilresan var dess värre , jag var ute med min båt fredagen innan och min pappa har en vägskylt i sin bil (fråga mig inte varför han är lite underligt) den var avkapad icg själv metallpinnen låg uppot och när jag var trött och skulle sätt mig i bakluckan för att vänta på frida (syrran jow) och pappa , så satte jag mig rakt på den där jävla metallsaken så jag har förnedrans ont i min svanskota hela bilresan. kult....Men självase shoppingen blev lyckad!
Jag köpt lite kläder,hårsaker, underkläder, smink, skor och sen kommer jag inte ihåg något mer men kanske bilder på dagen idag!
Nu tänkte jag faktist ta och sova lite för jag är trött. Och imorgon när jag vaknar ser jag fram imot en dag med ROnja och lite joggning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KULT
nu är klockan 14 minuter över 12....

emma lade
här är lade i bilen.. det tycke hon var kul.
BTW jag har hittat världens roligast bild på tim( den andre WB gästbloggaren)
tim
cute boy


////////////////////////////////////////////////////////ema‰(figuren var finare än ett hjärta!)
nu är klockan 20 över 12
ZZZZZZZZZZzzZzzZzzzzzzzz

Mina kommentarer
Postat av: Enya♥

Sv; Härligt, inte mke :) själv?

2011-07-22 @ 09:16:41
URL: http://blueginger.blogg.se/
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Sv: Tack ska du ha! :D Ja visst ser det härligt ut!!

Vad gör du?

2011-07-22 @ 12:30:24
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg du har :)

2011-07-23 @ 12:19:36
URL: http://emmafrykman.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Här kommenterar du inlägget!:

Vad heter du?
Klicka här om du kommer tillbaka

Din e-post (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0