Del 1

Allt började i 4an. Jag slutade med att äta frukost på helgerna, varför vet jag inte. Har aldrig varit så förtjust i frukost, och sov länge på morgonen då, så jag tänkte att jag lika gärna kunde skita i frukosten. Kort därefter fick jag enorma komplex för mina lår. Tyckte dom var alldels för stora och försökte träna bort dom. Men eftersom jag var så liten och inte visste något om träning o.s.v så byggde jag bara muskler och dom blev större. När jag va 12 så mådde jag dåligt för olika anledningar och tog ut det på maten. Då gick jag ner i vikt till och från och våren när jag fyllde 13 (2009) orkade jag inte längre bry mig om maten. Jag ville bli smalare, jag ville bli perfekt. Så jag började sätta upp scheman på söndagarna hur jag skulle träna och äta. En vanlig dag kunde se ut såhär:
Frukost: ingenting
Lunch: äpple+ 100 situps
Mellis: ingenting
Middag: halv tallrik med det som mamma gör+ långpromenad
Kvällsmål: ingenting

Detta är början på min historia, fortsättningen/arna kommer någon annan dag. Denna kategori kommer nog användas en del. För att skriva av mig eller bara berätta hur ovärt det är att förstöra sig själv såhär mycket och så.



Mina kommentarer
Postat av: HILDA - LINNEAHILDA.BLOGG.SE

ja, själv då? :)

2011-07-15 @ 15:40:05
URL: http://linneahilda.blogg.se/
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Tråkigt och se att det finns fler som hamnat i det träsket. =/ Hoppas att du är bättre nu i allafall!

2011-07-23 @ 18:17:41
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Här kommenterar du inlägget!:

Vad heter du?
Klicka här om du kommer tillbaka

Din e-post (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0