Hej nya bloggen!

Jag heter Emma, är 15 år, bor i en håla utanför Stockholm, kämpar mot en ätstörning, är blond och kort har världens sämsta pigment, är långt ifrån förhållandetypen, jag har just nu ett snyggt sugmärke på armen och har blivit otroligt sugen på att blogga igen. Så nu kör vi!

Mina kommentarer
Postat av: emma väldens bästa

du har stavat fel, det ska väll stå emma lade? eller?

2011-07-14 @ 18:48:25
Postat av: mr.Frida.se

Jag gillar din blogg!

2011-07-14 @ 18:49:04
Postat av: Inte Tim Jonsson

VA?! ÄR DU INTE FÖRHÅLLANDE TYPEN?! NEKAR MAN EN KILLE SOM TIM JONSSON MÅSTE MAN JU VARA LITE SUGEN PÅ ETT FÖRHÅLLANDE, ELLER?!

2011-07-15 @ 18:47:42

Design by: Designbloggar

Här kommenterar du inlägget!:

Vad heter du?
Klicka här om du kommer tillbaka

Din e-post (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0