wb emma , JAG ÄR KUNG KUNG KUNG.

tjatja, bitches, i böjan av veckan så var jag och shoppade i stan med becka,frida och julia ,, det var nice jag köpte:

Monki 240:-

H&M 100:-

BikBok 49:-   REA

Bikbok 149:- (dom kostade 399:- men jag hade en rea kupong från min Bikbok app som var att det var 50% på alla shorts,jenas och kjolar)
H&M 49:- REA
Och så nu sitter jag hemma med frida vi kollar på maria wern ska snart ringa rånja för att vara med hevnne innan våra kusiner kommer klockan 7, så det ska bli f1 nice, och vet ni jag börjar flagna :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''( jag är så ledsen..

hej då/ tvilling_96
p.s emma ladhe om du läser detta så måste vi mötas jag saknar min tandborste , sen får jag köpa en till tandborste som jag måste ha hemma hos dig ! ♥

Mina kommentarer

Design by: Designbloggar

Här kommenterar du inlägget!:

Vad heter du?
Klicka här om du kommer tillbaka

Din e-post (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0