JAG ÄR SOM EN BOLL I ETT FLIPPERSPEL.

shoooooooooooooooooooo, nu ska ni få se mina favorti appar!!

1, Snapbucket - en grym kamera app (gratis)
2, Medelanden
3, Telefon
4, My mom - snabb upprigning till min mamma (gratis)
5, My dad - snabb upprigning till min pappa (gratis)
6, BikBok - en bikbok app med nyheter från affären och erbjudanaden (gratis)
7, Arla köket - recept app (gratis)
8, 7-eleven - erbjundande app (gratis)
9, P tracker lite - en app som visar när man har mens (gratis)
10, spotify - musik (gratis)
11, top girl- grymt spel (gratis)
12, facebook - har någon missat vad det är googla. (gratis)
13, Res i stockholm - en app som visar om förseningar i sl tåg/bussar (gratis)
14, SVT play - en app som

Mina kommentarer
Postat av: daniela

joodå eller finlandsvensk igentligen :D

2011-08-06 @ 11:01:14
URL: http://daaniielaa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Här kommenterar du inlägget!:

Vad heter du?
Klicka här om du kommer tillbaka

Din e-post (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0