glass ätar tävling

tjoooo, emma rauti är här , jag tänkte bara berätta om min glass ätar tävling som jag har mot rånja och frida , den går ut på att man ska äta ALLA glassar i hela GB´s glasssortiment innan augusti slut, vilket för min del inte är något jag sörjer över, för jag älskar glass! Jag har nio glassar kvar, vissa av dom ser jag inte fram emot att äta, som den där magnum friut (stavning?) och dom där frya små olika glassarna som jag har smakat och dom smakar BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.... och jag har redan nu lagt mer 290 kronor och jag har 9 glassar kvar, buhhhu , slösa pengar...
JAJA, glass e gott! btw den som förlorar får bjuda dom andra på varsin glass men det blir nog billigare om man förlorar med jag HATAR att förlora sååå...:)

Mina kommentarer
Postat av: PWPHOTO

sv: vi åt lite god mat, snackade, fotade och lite så :) aa okej, skulle jag också behöva göra! :)



kram!

2011-08-05 @ 15:41:33
URL: http://pwphoto.blogg.se/
Postat av: Isabelle Palmgren

bara bra sj?:)

2011-08-05 @ 16:27:23
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Här kommenterar du inlägget!:

Vad heter du?
Klicka här om du kommer tillbaka

Din e-post (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0